// Google Budowanie strategii sprzedaży - Subiektywni - Subiektywni
Menu

Budowanie strategii sprzedaży

bizne9

Dla kogo

Działy Sprzedaży i Marketingu, kadra zarządzająca

Cel

Wzrost kompetencji w zakresie opracowywania/modyfikacji strategii sprzedaży Firmy z uwzględnieniem posiadanych w ofercie produktów i sytuacji na rynku.

Korzyści

  • zdobycie praktycznej umiejętności budowania strategii sprzedaży i dopasowywania jej do zmian w otoczeniu zewnętrznym i wewnętrznym firmy

Zakres merytoryczny

  • zasady budowania strategii sprzedazy
  • cykl życia produktu, analizy portfelowe
  • macierz rynków i produktów
  •  benchmarking, analiza SWOT w odniesieniu do obszarów sprzedażowych
  • ocena metod komunikacji Firmy z otoczeniem zewnętrznym
  • badanie efektywności reklamy , koszt dotarcia do klienta, wybór odpowiednich narzędzi marketingowych
  • weryfikacja dopasowania w relacjach klient-produkt-firma (typologia klienta, kanały dystrybucyjne, efektywność produktu i sprzedaży)
  • analiza ekonomiczna sprzedaży i zasady planowania

Jak zacząć?

Skontaktuj się z nami. Każda firma jest inna. Powiedz nam o swoich subiektywnych potrzebach. Poznamy je i zaproponujemy najlepsze rozwiązanie.