// Google Skuteczna Komunikacja - "Master Key" w biznesie - Subiektywni - Subiektywni
Menu

Skuteczna Komunikacja – „Master Key” w biznesie

biznes7Dla kogo

Dla wszystkich osób, które już zaczęły sobie uświadamiać, że skuteczna komunikacja to klucz do sukcesu w biznesie.

Cel

Opanowanie prawdziwej sztuki komunikowania się, opartej na wiedzy związanej z zasadami funkcjonowania umysłu.

Korzyści

  •  warsztatowa forma prowadzenia zajęć – nie wierz trenerowi – sprawdź na sobie wszystko w praktyce
  • przekonanie się w ćwiczeniach, iż tylko działanie głeboko etyczne nastawione na poszanowanie drugiej osoby i wzbogacone o tajniki wiedzy związanej z zasadami funkcjonowania umysłu – pozwala przenieść sztukę komunikacji na zupełnie nowy poziom kompetencji
  • odkrycie i opanowanie ogromnej ilościu niuansów, które tak naprawdę decyzdują o skuteczności w komunikacji
  • nabycie umiejętności porozumienia się z każdą osobą w taki sposób, który umożliwi nawiązanie długotrwałych relacji
  • opanowanie sposobów komunikowania się z najważniejszą osobą na świecie – sobą

Zakres merytoryczny

  •   ze względu na ogrom wiedzy jaką dysponujemy i naszą długoletnią praktykę w jej stosowaniu – materiał każdorazowo dobierany jest do potrzeb grupy z jaką pracujemy oraz czasu jaki dostajemy do dyspozycji
  • każde szkolenie szyte jest w tym zakresie na miarę potrzeb, które pojawią się po serii spotkań

Jak zacząć?

Ty też jesteś Subiektywny i masz swoje subiektywne potrzeby. Skontaktuj się z nami i powiedz nam o nich. Poznamy je i dopasujemy do nich najlepsze rozwiązanie.