// Google Błękitny ocean - szansa, której nie widzi Twoja konkurencja - Subiektywni - Subiektywni
Menu

Błękitny ocean – szansa, której nie widzi Twoja konkurencja

Co wspólnego ma   firma  Ford, Apple, Swatch, czy Canon, ale także polski Herbapol, sieć sklepów „Pożegnanie z  Afryką”, czy improwizowany serial kabaretowy „Spadkobiercy”?

Jedno na pewno: intuicyjnie , bądź  w przemyślany sposób skorzystali z koncepcji„błękitnego oceanu”. Określenie Błękitny ocean jest stosunkowo nowe, ale sama idea nie –  jest wrodzoną cechą rozwoju gospodarczego i jej działanie zostało już wielokrotnie w historii przetestowane.

Najwyższa pora, abyś dowiedział  się dowiedział się jak to działa i zastanowił się jak wykorzystać to w swoim biznesie.

Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w warsztacie  podczas którego:

1. Dowiesz się i  zrozumiesz:

  • O co chodzi z tym błękitnym oceanem (geneza,  definicje i konkretne przykłady)
  • Czerwony ocean vs. błękitny ocean . Wojownik czy Kreator
  • Jak bardzo czerwony jest mój ocean  i jak bardzo niebieski może być
  • Jak najlepsze firmy na świecie tworzą swoją strategię

2. Poznasz podstawowe narzędzia Strategii Błękitnego Oceanu:

  •  kanwę strategii  SBO i etapy jej wizualizacji
  • schemat czterech działań (diagram ERWS)
  • sześć zasad  SBO
  • sposób tworzenia i wykorzystania mapy PMS
  • metody identyfikacji i poszukiwania „nie-klientów”

3. A ponadto  podczas warsztatów będziesz miał możliwość wspólnie  innymi uczestnikami:

  • przećwiczyć omawiane narzędzia i metody w  konkretnych pochodzących od samych uczestników sytuacjach
  • zidentyfikować szanse i  zagrożenia , oraz ocenić możliwości stworzenia Twojego błękitnego oceanu

Dla kogo ten warsztat jest:

Dla przedsiębiorców i menedżerów odpowiedzialnych za strategię, marketing i sprzedaż, zarządzanie produktami, oraz każdego, kto chce:

  • znaleźć nowe źródła przychodów
  • skutecznie wyróżnić się na rynku
  • rozwijać swoją firmę i zwiększać jej wartość
  • zbudować stabilny i zyskowny biznes

Czy muszę umieć pływać zanim zacznę tworzyć swój błękitny ocean? Odpowiedź brzmi „NIE”, ale jeżeli chcesz wziąć udział w warsztacie i faktycznie razem z nami popracować nad Twoim modelem biznesu powinieneś przed jego rozpoczęciem zastanowić się nad następującymi kwestiami :

  • Na czym obecnie polega mój biznes, z  jakich produktów/usług składa się moja oferta?
  • Kto jest moim klientem, na jakim rynku funkcjonuje?
  • Kto jest moim konkurentem i dlaczego?
  • Jakie zasoby ma moja firma i jak dotychczas je wykorzystuje?
  • Czy mam i na czym polega moja przewaga konkurencyjna?

Kiedy: 16.10.2014 , w godzinach 11.00-16.45

Gdzie: Tychy  (dokładny adres podamy przed szkoleniem  rozważamy 2 lokalizacje )

Liczą miejsc: tylko 20 miejsc – to praca ściśle warsztatowa

Inwestycja: 770 PLN netto (947,10 brutto)

 

Jak zablokować miejsce na sali konkurencji: 

1. przelej na nasze konto

  • korzystając z opcji płatności on line (na samym dole strony – formularz)
  • kwotę podaną powyżej – numer konta bankowego: 95 1030 0019 0109 8530 0035 3336

3. prześlij na nasz adres sekretariat@subiektywni.pl dane do faktury
4. zarezerwuj sobie czas na warsztat
5. oczekuj informacji zwrotnej z naszej strony

 

Warsztaty organizowane przez SUBIEKTYWNI.PL Kiedy: 16.10.2014 Gdzie: Tychy Cena: 770 PLN netto 947,10 brutto