Co wspólnego ma firma Ford, Apple, Swatch, czy Canon, ale także polski Herbapol, sieć sklepów „Pożegnanie z Afryką”, czy improwizowany serial kabaretowy „Spadkobiercy”?
Jedno na pewno: intuicyjnie , bądź w przemyślany sposób skorzystali z koncepcji„błękitnego oceanu”. Określenie Błękitny ocean jest stosunkowo nowe, ale sama idea nie – jest wrodzoną cechą rozwoju gospodarczego i jej działanie zostało już wielokrotnie w historii przetestowane.
Najwyższa pora, abyś dowiedział się dowiedział się jak to działa i zastanowił się jak wykorzystać to w swoim biznesie.
Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w warsztacie podczas którego:
1. Dowiesz się i zrozumiesz:
- O co chodzi z tym błękitnym oceanem (geneza, definicje i konkretne przykłady)
- Czerwony ocean vs. błękitny ocean . Wojownik czy Kreator
- Jak bardzo czerwony jest mój ocean i jak bardzo niebieski może być
- Jak najlepsze firmy na świecie tworzą swoją strategię
2. Poznasz podstawowe narzędzia Strategii Błękitnego Oceanu:
- kanwę strategii SBO i etapy jej wizualizacji
- schemat czterech działań (diagram ERWS)
- sześć zasad SBO
- sposób tworzenia i wykorzystania mapy PMS
- metody identyfikacji i poszukiwania „nie-klientów”
3. A ponadto podczas warsztatów będziesz miał możliwość wspólnie innymi uczestnikami:
- przećwiczyć omawiane narzędzia i metody w konkretnych pochodzących od samych uczestników sytuacjach
- zidentyfikować szanse i zagrożenia , oraz ocenić możliwości stworzenia Twojego błękitnego oceanu
Dla kogo ten warsztat jest:
Dla przedsiębiorców i menedżerów odpowiedzialnych za strategię, marketing i sprzedaż, zarządzanie produktami, oraz każdego, kto chce:
- znaleźć nowe źródła przychodów
- skutecznie wyróżnić się na rynku
- rozwijać swoją firmę i zwiększać jej wartość
- zbudować stabilny i zyskowny biznes
Czy muszę umieć pływać zanim zacznę tworzyć swój błękitny ocean? Odpowiedź brzmi „NIE”, ale jeżeli chcesz wziąć udział w warsztacie i faktycznie razem z nami popracować nad Twoim modelem biznesu powinieneś przed jego rozpoczęciem zastanowić się nad następującymi kwestiami :
- Na czym obecnie polega mój biznes, z jakich produktów/usług składa się moja oferta?
- Kto jest moim klientem, na jakim rynku funkcjonuje?
- Kto jest moim konkurentem i dlaczego?
- Jakie zasoby ma moja firma i jak dotychczas je wykorzystuje?
- Czy mam i na czym polega moja przewaga konkurencyjna?
Kiedy: 16.10.2014 , w godzinach 11.00-16.45
Gdzie: Tychy (dokładny adres podamy przed szkoleniem rozważamy 2 lokalizacje )
Liczą miejsc: tylko 20 miejsc – to praca ściśle warsztatowa
Inwestycja: 770 PLN netto (947,10 brutto)
Jak zablokować miejsce na sali konkurencji:
1. przelej na nasze konto
- korzystając z opcji płatności on line (na samym dole strony – formularz)
- kwotę podaną powyżej – numer konta bankowego: 95 1030 0019 0109 8530 0035 3336
3. prześlij na nasz adres sekretariat@subiektywni.pl dane do faktury
4. zarezerwuj sobie czas na warsztat
5. oczekuj informacji zwrotnej z naszej strony