// Google Komunikacja w organizacji - Subiektywni - Subiektywni
Menu

Komunikacja w organizacji

biznes7

Dla kogo

Kadra Zarządzająca, managerska ,pracownicy firmy zależnie od potrzeb

Cel

Poprawa/ wdrożenie komunikacji wewnętrznej zgodnie z istniejąca hierarchią i kulturą organizacji

Korzyści

  • zdobycie umiejętności identyfikacji, a potem eliminacji problemów i barier komunikacyjnych
  • usprawnienie obiegu informacji i procesów decyzyjnych w Firmie
  • finalnie poprawa jakości pracy

Zakres merytoryczny

  • analiza obiegu informacji i istniejącego sposobu komunikowania się w Firmie
  •  identyfikacja problemów komunikacyjnych
  • modyfikacja/opracowanie nowych zasad/procedur komunikacji wewnętrznej
  • warsztaty skutecznego porozumiewania się

Jak zacząć?

Skontaktuj się z nami . Warsztat ten składa się dwóch części: zasad formalnej komunikacji w firmie i procedur („część twarda”); oraz części stricte komunikacyjnej („część miękka” – skuteczna komunikacja). Po analizie Twoich potrzeby zaproponujemy właściwe narzędzia.