Dla kogo
Kadra Zarządzająca, managerska ,pracownicy firmy zależnie od potrzeb
Cel
Poprawa/ wdrożenie komunikacji wewnętrznej zgodnie z istniejąca hierarchią i kulturą organizacji
Korzyści
- zdobycie umiejętności identyfikacji, a potem eliminacji problemów i barier komunikacyjnych
- usprawnienie obiegu informacji i procesów decyzyjnych w Firmie
- finalnie poprawa jakości pracy
Zakres merytoryczny
- analiza obiegu informacji i istniejącego sposobu komunikowania się w Firmie
- identyfikacja problemów komunikacyjnych
- modyfikacja/opracowanie nowych zasad/procedur komunikacji wewnętrznej
- warsztaty skutecznego porozumiewania się
Jak zacząć?
Skontaktuj się z nami . Warsztat ten składa się dwóch części: zasad formalnej komunikacji w firmie i procedur („część twarda”); oraz części stricte komunikacyjnej („część miękka” – skuteczna komunikacja). Po analizie Twoich potrzeby zaproponujemy właściwe narzędzia.