Profesjonalna obsługa klienta oraz znajdywanie rozwiązań w sytuacjach konfliktowych w pracy i poza nią.
Na szkoleniu uczesticy dowiedzą się w jaki sposób:
– Pozyskać klienta, a co dużo ważniejsze i wymagające większej pracy, nauczą się jak go utrzymać i spowodować, żeby wracał po nowe produkty i usługi.
– Właściwie obsługiwać klienta i powodować, żeby każdy czuł się właściwie obsłuzony i doceniony,
– Zaczną obsługować reklamacje w taki sposób, że sam proces reklamacji stanie się nową mozliwością sprzedaży i jednocześnie powiększy portfel.
– Poznają niezawodne i sprawdzone techniki perswazji
– Poznają prawa wywierania wpływu społecznego i doświadczą ich w praktyce.
– Zaczną radzić sobie w sytuacjach konfliktowych i przekształcać je w motywację.
Szkolenie ma charakter warsztatowy. Uczestnicy zapoznają się z technikami, które będą testowali podczas szkolenia. Zagrają w gry szkoleniowe, pokazujące realne sytuacje i zaczną na nie właściwie reagować.
Termin: 16-17 listopada 2015
Miejsce :Hotel Diament Ustroń