// Google Błękitny ocean - szansa, której nie widzi Twoja konkurencja - Subiektywni - Subiektywni
Menu

Błękitny ocean – szansa, której nie widzi Twoja konkurencja

<span>Błękitny ocean</span> - szansa, której nie widzi Twoja konkurencja

Co wspólnego ma firma Ford, Apple, Swatch, czy Canon, ale także polski Herbapol, sieć sklepów „Pożegnanie z Afryką”, czy improwizowany serial kabaretowy „Spadkobiercy”?

Jedno na pewno: intuicyjnie , bądź w przemyślany sposób skorzystali z koncepcji „błękitnego oceanu”. Określenie Błękitny ocean jest stosunkowo nowe, ale sama idea nie – jest wrodzoną cechą rozwoju gospodarczego i jej działanie zostało już wielokrotnie w historii przetestowane.

Najwyższa pora, abyś dowiedział się dowiedział się jak to działa i zastanowił się jak wykorzystać to w swoim biznesie.

Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w warsztacie podczas którego:

Dowiesz się i zrozumiesz:

  • O co chodzi z tym błękitnym oceanem (geneza, definicje i konkretne przykłady)
  • Czerwony ocean vs. błękitny ocean . Wojownik czy Kreator
  • Jak bardzo czerwony jest mój ocean i jak bardzo niebieski może być
  • Jak najlepsze firmy na świecie tworzą swoją strategię

Poznasz podstawowe narzędzia Strategii Błękitnego Oceanu:

  • kanwę strategii SBO i etapy jej wizualizacji
  • schemat czterech działań (diagram ERWS)
  • sześć zasad SBO
  • sposób tworzenia i wykorzystania mapy PMS
  • metody identyfikacji i poszukiwania „nie-klientów”

A ponadto podczas warsztatów będziesz miał możliwość wspólnie innymi uczestnikami:

  • przećwiczyć omawiane narzędzia i metody w konkretnych pochodzących od samych uczestników sytuacjach
  • zidentyfikować szanse i zagrożenia , oraz ocenić możliwości stworzenia Twojego błękitnego oceanu

Dla kogo ten warsztat jest?

Dla przedsiębiorców i menedżerów odpowiedzialnych za strategię, marketing i sprzedaż, zarządzanie produktami, oraz każdego, kto chce:

  • znaleźć nowe źródła przychodów
  • skutecznie wyróżnić się na rynku
  • rozwijać swoją firmę i zwiększać jej wartość
  • zbudować stabilny i zyskowny biznes

Czy muszę umieć pływać zanim zacznę tworzyć swój błękitny ocean? Odpowiedź brzmi „NIE”, ale jeżeli chcesz wsiąść udział w warsztacie i faktycznie razem z nami popracować nad Twoim modelem biznesu powinieneś przed jego rozpoczęciem zastanowić się nad następującymi kwestiami:

  • Na czym obecnie polega mój biznes, z jakich produktów/usług składa się moja oferta?
  • Kto jest moim klientem, na jakim rynku funkcjonuje?
  • Kto jest moim konkurentem i dlaczego?
  • Jakie zasoby ma moja firma i jak dotychczas je wykorzystuje?
  • Czy mam i na czym polega moja przewaga konkurencyjna?

Kiedy: 16.10.2014
Gdzie: Tychy (dokładny adres podamy przed szkoleniem rozważamy 2 lokalizacje)
Liczą miejsc: tylko 20 miejsc – to praca ściśle warsztatowa
Inwestycja 770 PLN netto (947,10 brutto)

Jak zablokować miejsce na sali konkurencji:
1. przelej:

  • przy pomocy płatności on-line (formularz na samym dole tej podstrony)
  • na nasze konto bankowe: 95 1030 0019 0109 8530 0035 3336

2. prześlij na nasz adres sekretariat@subiektywni.pl dane do faktury
3. zarezerwuj sobie czas na warsztat
4. oczekuj informacji zwrotnej z naszej strony

Warsztaty organizowane przez SUBIEKTYWNI.PL Kiedy: 16.10.2014 Gdzie: Tychy Cena: 770 PLN netto 947,10 brutto

Ilość:

Wyślij komentarz