// Google Profesjonalna Obsługa Klienta Na Rynku Nieruchomości - Subiektywni - Subiektywni
Menu

Profesjonalna Obsługa Klienta Na Rynku Nieruchomości

Profesjonalna obsługa klienta oraz znajdywanie rozwiązań  w sytuacjach konfliktowych w pracy  i poza nią.

Na szkoleniu uczesticy dowiedzą się w jaki sposób:

– Pozyskać klienta, a co dużo ważniejsze i wymagające większej pracy, nauczą się jak go utrzymać i spowodować, żeby wracał po nowe produkty i usługi.

– Właściwie obsługiwać klienta i powodować, żeby każdy czuł się właściwie obsłuzony i doceniony,

– Zaczną obsługować reklamacje w taki sposób, że sam proces reklamacji stanie się nową mozliwością sprzedaży i jednocześnie powiększy portfel.

– Poznają niezawodne i sprawdzone techniki perswazji

– Poznają prawa wywierania wpływu społecznego i doświadczą ich w praktyce.

– Zaczną radzić sobie w sytuacjach konfliktowych i przekształcać je w motywację.

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Uczestnicy zapoznają się z technikami, które będą testowali podczas szkolenia. Zagrają w gry szkoleniowe, pokazujące realne sytuacje i zaczną na nie właściwie reagować.

 

Termin: 16-17 listopada 2015 

Miejsce :Hotel Diament Ustroń