Menu

Analiza rynku

2bizneDla kogo

Pracownicy Działu Marketingu i Sprzedaży

Cel

Analiza i identyfikacja zewnętrznych warunków funkcjonowania firmy, zdobycie umiejętności oceny sytuacji zewnetrznej.

Korzyści

Poznanie i praktyczne zastosowanie różnych metod analizy rynku, weryfikacja dotychczas stosowanych narzędzi. Na podstawie dostarczonych informacji zbudowanie własnego modelu analizy otoczenia

Zakres merytoryczny

  • analiza czynników otoczenia ogólnego
  • scenariusze otoczenia
  • analiza ETOP
  •  analiza pięciu sił M.E. Portera
  • mapa grup strategicznych
  •  macierz produktu i rynku
  • benchmarking
  • inne w zależności od potrzeb

Jak zacząć?

Skontaktuj się z nami . Warsztat ten realizujemy najczęściej w trakcie procesu doradczego. Po analizie twoich potrzeby zaproponujemy właściwe narzędzia i przeszkolimy z zakresu ich wykorzystania w Twojej sytuacji.